Klik dan lihat

Wednesday, November 10, 2010

Soal Banjir: Media dan Munafik semakin melampau dan pembelaan yang salah..





2 x 5

jawapannya dua-dua sama..



Buat kerja sebagai seorang islam, faham ? jangan dok menikam dan adu domba. Kebenaran pasti akan terbongkar.Yang teraniaya di harap bersabar.

Dari dulu sampai sekarang, media nasional sememangnya perosak negara. Peranan sebenar duduk tang mana tu.Habaq mai sikit?Dok lipat sana lipat sini atas kepentingan awam ataupun kepentingan munafik. Sudah muak dengan penapis akhbar yang munafik.Penapis Akhbar itu perlu dijatuhkan supaya mereka menjadi baik dan tidak berpeluang melakukan kesalahan yang sama berulang dan berulang.

Kita sudah muak dengan penapis busuk itu tetapi Pakatan Rakyat perlu sedar bahawa itu hanya tipu daya musuh dan cubaan yang masih kecil berbanding raksasa-raksasa yang perlu dijinakkan dalam parti itu sendiri.

Bala tuhan menimpa ke atas kita apabila kita mengagungkan orang yang keji dan zalim. Perlu diingat sudah berkumandang di cerobong masjid semasa berkhutbah tentang fitnah dan konspirasi tetapi bagaimana jika itu sebenarnya ada kebenarannya.Pasti busuk dan bernanah mulut kita yang menafikannya dan mencanangkan benda yang berlawanan.

No comments:

Post a Comment