Klik dan lihat

Friday, June 24, 2011

Anu War Anu War bikin rosak ini negara


Di Malaysia, setelah dipanggil membela diri kerana meliwat pekerjanya sendiri Saiful Bukhori Azlan, dengan pembuktian DNA yang jelas; dan dengan videoklip yang disahkan ketulinannya dan disahihkan dengan laporan pakar ianya Anwar Ibrahim, diikuti dengan rakam kamera litar beliau berada dilobi bersama Datuk Eskay dihari kejadian: manusia yang ditabal oleh bininya sendiri sebagai anugerah tuhan bukan sahaja tidak mahu meletak jawatan, bahkan menyalahkan Kerajaan dan semua orang lain atas kegiatan tidak bermoral dia.

Kekadang bila tengok rentetan peristiwa di atas, orang kafir pun lebih tinggi maruah dan nilai diri serta prinsip mereka. Dan yang paling malang, manusia yang ditabal bini sendiri sebagai anugerah tuhan ini mengheret sekali para ulama' suk, ustad-ustad kalkatu dan yang sewaktu dengannya kedalam kancah kehinaan ini. Benarlah sabda Rasulullah saw, di akhir zaman ini nanti yang ma'ruf jadi mungkar, yang mungkar jadi ma'ruf. Dan yang lebih parah, kita disuruh buat yang mungkar, dan dicegah daripada membuat yang ma'ruf.

Lebih menyedihkan apabila solat hajat juga dipolitikkan untuk durjana.

Lebih Lanjut Di sini

12 comments:

  1. Ini semua terjadi kerana penyokong PR terdiri daripada manusia yang bangang dan bodoh

    ReplyDelete
  2. Saya tidak menyalahkan mereka..kerana kelemahan kerajaan sekarang menyebabkan mereka terpaksa mencari alternatif..walaupun ramai yang yakin anwar benar-benar meliwat tetapi masih ramai yang menyokong.

    cuma sekarang kerajaan dilihat mahu berubah dan telah mencapai kejayaan yang baik walaupun disangkal oleh PR tetapi ianya tetap disedari oleh rakyat.

    walaubagaimana pun, pada pendapat saya..Anwar perlu berundur demi kebaikan semua pihak.Bukti liwat benar-benar kukuh dan nampak anwar begitu memperbodohkan penyokongnya demi survival politiknya.

    ReplyDelete
  3. Tangkap dan penjarakan terus kalo dah TERBUKTI sabit kesalahan.

    Sebelum ni pon Nuar dah pernah dipenjara 6 tahun, walaupon lepas tu dia saman balik kerajaan dan menang saman tu juta2 lemon.. ni kenapa tak tangkap?

    buang karan betol la ini wayang.

    ReplyDelete
  4. sy pon xphm lh pyokong pembangkng y IQ nya terlalu rendah nih.... sdh tntu pmpnnya bt menda xelok dpn mata,,tp msh lg nk myokong.. pmbgkng bru mmrnth sehari dh jd tunggang lnggang ngre nih.. agknya pnyokong pmbgkng nih xtengok berita kot..masih idup zmn kuno lagi...

    ReplyDelete
  5. tu la bersih kena diadakan. nampak sgt pihak bertentangan dgn anwar ni sengaja record. sepatutnya kne halang dr org lakukan maksiat.nampak korupsi dan kekurangan agama pihak yg menuduh sedangkan terdiri dr org yg berpangkat dan memegang amanah rakyat. kita spttnya menyelamatkan saudara seislam bukan menjatuhkannya.

    ReplyDelete
  6. Yang korupnya Anu war..yang maksiat pun Anu war..kenapa mesti salahkan kerajaan..

    ReplyDelete
  7. Anwar telah berjaya mempolitikkan semua isu.. Kerajaan dilihat gagal memberi penerangan yang baik.

    Saya doakan semoga PR bertaubat dan berhenti dari terus menghuru-harakan keamanan di Malaysia.

    Kadang-kadang manusia jadi bodoh kerana terlalu taksub dan mudah percaya kepada munafik

    ReplyDelete
  8. Permulaan perbicaraan menolak DNA dari botol,tuala dan berus gigi,dlm utusan meloya dan berita hairan harix tunjuk penyokong umno mendesak nuar serah NDA..nuar bukan bodoh...bla nuar xkasi,tibax mahkamah terima pulak,katun lah.. NDA nuar taruk ka beruk ...bleh tuduh nuar....hentam beruk

    ReplyDelete
  9. nuar memang tak bodoh..yang bodohnya penyokong PR sebab tak reti bahasa..dah sah anwar meliwat dan dibuktikan secara saintifik pun masih ada bangang tahap gaban yang xmau percaya

    ReplyDelete
  10. itu nuar kaya..xda logik g liwat2..anytime la klu dia sangap baik g overseas langgan pmpuan..lu olang pikir logik la..idiot..ni sume conspiracy..

    ReplyDelete
  11. conspiracy kepala otak ko..dah terpancut air mani kat dubur saiful pun ko kata conspiracy.. homoseks bukan soal kaya atau tak kaya..tetapi soal penyakit..penyakit golongan sodom..bodoh piang betul..

    ReplyDelete